{"id":3954,"date":"2020-09-15T14:49:35","date_gmt":"2020-09-15T11:49:35","guid":{"rendered":"https:\/\/fnaviation.pl\/?p=3954"},"modified":"2020-10-06T13:17:35","modified_gmt":"2020-10-06T10:17:35","slug":"0-atpl","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/","title":{"rendered":"0-ATPL"},"content":{"rendered":"

Szkolenie modu\u0142owe od zera do ATPL Frozen<\/strong><\/h4>\n

FNAaviation oferuje kandydatom, bez wcze\u015bniejszego do\u015bwiadczenia w lataniu, kompleksowe szkolenie do uzyskania uprawnie\u0144 pilota zawodowego + ATPL Frozen. Szkolenie trwa oko\u0142o 14 do 18 miesi\u0119cy, czyli od zera do momentu, w kt\u00f3rym uzyskaj\u0105 wszystkie niezb\u0119dne wymagania, aby do\u0142\u0105czy\u0107 do linii lotniczych jako pierwszy oficer .<\/p>\n

Pierwszy etap – Licencja pilota turystycznego<\/strong><\/h4>\n

Licencja pilota turystycznego PPL<\/strong><\/p>\n

Celem szkolenia PPL jest nauczenie przysz\u0142ego pilota bezpiecznego i optymalnego lotu w dzie\u0144 zgodnie z przepisami dotycz\u0105cymi lot\u00f3w z widoczno\u015bci\u0105 (VFR).<\/p>\n

Czas trwania kursu<\/strong><\/p>\n

Pe\u0142ny czas trwania kursu obejmuje od 6 do 8 tygodni.<\/p>\n

Wymagania wst\u0119pne<\/strong><\/p>\n

    \n
  • \n
      \n
    • Minimalny wiek: w dniu pierwszego samodzielnego lotu kandydat ubiegaj\u0105cy si\u0119 o licencj\u0119 musi mie\u0107 uko\u0144czone 16 lat. Aby uzyska\u0107 licencj\u0119, musi mie\u0107 uko\u0144czone 17 lat.<\/li>\n
    • Za\u015bwiadczenie lekarskie: kandydat ubiegaj\u0105cy si\u0119 o licencj\u0119 pilota turystycznego PPL (A) musi posiada\u0107 wa\u017cne orzeczenie lotniczo-lekarskie klasy 1 lub 2.<\/li>\n
    • Minimalne wykszta\u0142cenie: ponadpodstawowe lub r\u00f3wnowa\u017cne.<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

      Przygotowanie naziemne pilota obejmuje:<\/strong><\/p>\n

        \n
      • \n
          \n
        • Prawo lotnicze<\/li>\n
        • Og\u00f3lna wiedza o samolocie<\/li>\n
        • Osi\u0105gi i planowanie lotu<\/li>\n
        • Cz\u0142owiek – mo\u017cliwo\u015bci i ograniczenia<\/li>\n
        • Meteorologia<\/li>\n
        • Nawigacja<\/li>\n
        • Procedury Operacyjne<\/li>\n
        • Zasady lotu<\/li>\n
        • \u0142\u0105czno\u015b\u0107<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

          Przygotowanie naziemne zako\u0144czone jest 9 egzaminami.<\/p>\n

          Szkolenie teoretyczne do licencji PPL (A) obejmuje 100 godzin wyk\u0142ad\u00f3w. Dost\u0119pna jest tak\u017ce forma szkolenia na platformie e-learning.<\/p>\n

          Szkolenie praktyczne do licencji PPL(A) sk\u0142ada si\u0119 z:<\/strong><\/p>\n

          Co najmniej 45 godzin ca\u0142kowitego czasu lotu, w tym:<\/p>\n

            \n
          • \n
              \n
            • Co najmniej 35 godzin szkolenia z instruktorem<\/li>\n
            • Co najmniej 10 godzin samodzielnego lotu.<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

              Szkolenie praktyczne do licencji PPL mo\u017cna rozpocz\u0105\u0107 jeszcze w trakcie pracy nad egzaminami teoretycznymi.<\/p>\n

              Przed ka\u017cdym nowym etapem szkolenia praktycznego b\u0119d\u0105 dost\u0119pne instrukcje naziemne, kt\u00f3re przygotuj\u0105 Ci\u0119 do tego etapu (np. Przed nawigacj\u0105).<\/p>\n

              Drugi etap -teoria ATPL<\/strong><\/h4>\n
              \n
              \n
              \n
              \n
              \n
              W FNaviation doceniamy Tw\u00f3j czas i rozumiemy, \u017ce podczas nauki do egzamin\u00f3w teoretycznych ATPL mo\u017cesz preferowa\u0107 nauk\u0119 na odleg\u0142o\u015b\u0107.<\/span> Dlatego oferujemy Ci udzia\u0142 w zaj\u0119ciach e-learning prowadzonych z przez jednego z naszych partner\u00f3w, gdzie wszystkie 650 godzin zaj\u0119\u0107 teoretycznych odbywa\u0107 si\u0119 za po\u015brednictwem systemu szkole\u0144 online, prezentacji, film\u00f3w, lekcji na \u017cywo i for\u00f3w.<\/span> Dzi\u0119ki temu mo\u017cesz robi\u0107 post\u0119py we w\u0142asnym tempie.<\/span><\/div>\n<\/div>\n
              <\/div>\n
              Przygotowanie naziemne pilota do egzamin\u00f3w ATPL obejmuje:<\/strong><\/div>\n
                \n
              • \n
                  \n
                • Prawo lotnicze<\/li>\n
                • P\u0142atowiec, instalacje, zespo\u0142y nap\u0119dowe<\/li>\n
                • Wyposa\u017cenie pok\u0142adowe, elektronika<\/li>\n
                • Masa i wywa\u017cenie<\/li>\n
                • Osi\u0105gi<\/li>\n
                • Planowanie i monitorowanie lotu<\/li>\n
                • Cz\u0142owiek \u2013 mo\u017cliwo\u015bci i ograniczenia<\/li>\n
                • Meteorologia<\/li>\n
                • Nawigacja<\/li>\n
                • Radionawigacja<\/li>\n
                • Procedury operacyjne<\/li>\n
                • Zasady lotu<\/li>\n
                • \u0141\u0105czno\u015b\u0107 VFR<\/li>\n
                • \u0141\u0105czno\u015b\u0107 IFR<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

                  Trzeci etap – Szkolenie nocne VFR<\/strong><\/h4>\n

                  Szkolenie to obejmuje 5 godzin latania w nocy. Pozwoli ci to lata\u0107 wed\u0142ug VFR w porze nocnej.<\/p>\n

                    \n
                  • \n
                      \n
                    • 3 godziny nauki naziemnej<\/li>\n
                    • 5 godzin szkolenia praktycznego<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

                      Czwarty etap – Budowanie nalotu<\/strong><\/h4>\n

                      Pilot b\u0119dzie zobowi\u0105zany do kontynuowania budowania nalotu w celu zdobycia do\u015bwiadczenia lotniczego wymaganego do uzyskania uprawnienia na wiele silnik\u00f3w, uprawnienia do wykonywania lot\u00f3w wed\u0142ug wskaza\u0144 przyrz\u0105d\u00f3w i licencji pilota zawodowego. Nalot budowany jako dow\u00f3dca statku powietrznego PIC ma na celu rozwini\u0119cie obecnych umiej\u0119tno\u015bci lotniczych a tak\u017ce, pom\u00f3c w nauce nowych.<\/p>\n<\/div>\n

                      \n

                      Pi\u0105ty etap – Szkolenie na samolocie dwusilnikowym MEP(L)<\/strong><\/h4>\n<\/div>\n
                      Uprawnienie na samolot wielosilnikowy umo\u017cliwi pilotowi wykonywanie lot\u00f3w na samolocie dwusilnikowym zgodnie z przepisami lotu z widoczno\u015bci\u0105 (VFR).<\/div>\n
                      Przygotowanie naziemne przygotuje pilota szkolonego do latania samolotem dwusilnikowym z uwzgl\u0119dnieniem zmian w jego zachowaniu, aerodynamika itp. Szkolenie na samolocie dwusilnikowym obejmuje:<\/div>\n
                        \n
                      • \n
                          \n
                        • 7 godzin przygotowania naziemnego<\/li>\n
                        • 6 godzin szkolenia praktycznego na samolocie dwusilnikowym<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

                          Wymagania wst\u0119pne do szkolenia:<\/strong><\/p>\n

                            \n
                          • \n
                              \n
                            • 70 godzin nalotu w postaci dow\u00f3dcy statku powietrznego PIC<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

                              Sz\u00f3sty etap – Szkolenie IR<\/strong><\/h4>\n

                              Celem szkolenia jest przygotowanie pilot\u00f3w posiadaj\u0105cych uprawnienia PPL(A) lub CPL(A) uzyskanie uprawnie\u0144 do wykonywania lot\u00f3w wed\u0142ug wskaza\u0144 przyrz\u0105d\u00f3w (IR). Pozwoli im to na wykonywanie lot\u00f3w\u00a0w warunkach meteorologicznych dozwolonych dla lot\u00f3w wed\u0142ug wskaza\u0144 przyrz\u0105d\u00f3w.<\/p>\n

                              Szkolenie modu\u0142owe IR sk\u0142ada si\u0119 ze szkolenia w locie na samolotach jednosilnikowych C172 dla uprawnie\u0144 IR\/SE oraz szkolenia w locie na samolotach dwusilnikowych Piper Seneca dla uprawnie\u0144 IR\/ME.<\/p>\n

                              Czas trwania szkolenia:<\/strong><\/p>\n

                                \n
                              • \n
                                  \n
                                • Oko\u0142o 4-6 tygodni.<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

                                  Wymagania wst\u0119pne:<\/strong><\/p>\n

                                    \n
                                  • \n
                                      \n
                                    • Posiada\u0107 aktualn\u0105 licencj\u0119 lotnicz\u0105, PPL lub CPL<\/li>\n
                                    • Posiada\u0107 szkolenie nocne VFR<\/li>\n
                                    • Posiadanie aktualnej klasy medycznej 1.<\/li>\n
                                    • Zdane egzaminy ATPL.<\/li>\n
                                    • Wymagane przynajmniej 50 godzin PIC<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n

                                      Szkolenie IR sk\u0142ada si\u0119 z:<\/strong><\/p>\n

                                        \n
                                      • 15 godzin szkolenia w locie na C172<\/li>\n
                                      • 35 godzin szkolenia w symulatorze<\/li>\n
                                      • 5 godzin szkolenia na Piper Seneca<\/li>\n<\/ul>\n

                                        Po ich uko\u0144czeniu na zadowalaj\u0105cym poziomie student b\u0119dzie m\u00f3g\u0142 przyst\u0105pi\u0107 do testu umiej\u0119tno\u015bci IR<\/p>\n

                                        <\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

                                        Szkolenie modu\u0142owe od zera do ATPL Frozen FNAaviation oferuje kandydatom, bez wcze\u015bniejszego do\u015bwiadczenia w lataniu, kompleksowe szkolenie do uzyskania uprawnie\u0144 pilota zawodowego + ATPL Frozen. Szkolenie trwa oko\u0142o 14 do 18 miesi\u0119cy, czyli od zera do momentu, w kt\u00f3rym uzyskaj\u0105 wszystkie niezb\u0119dne wymagania, aby do\u0142\u0105czy\u0107 do linii lotniczych jako pierwszy …<\/p>\n","protected":false},"author":9,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[67],"tags":[],"yoast_head":"\n0-ATPL - FN Aviation EU Flight Academy<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"he_IL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"0-ATPL - FN Aviation EU Flight Academy\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Szkolenie modu\u0142owe od zera do ATPL Frozen FNAaviation oferuje kandydatom, bez wcze\u015bniejszego do\u015bwiadczenia w lataniu, kompleksowe szkolenie do uzyskania uprawnie\u0144 pilota zawodowego + ATPL Frozen. Szkolenie trwa oko\u0142o 14 do 18 miesi\u0119cy, czyli od zera do momentu, w kt\u00f3rym uzyskaj\u0105 wszystkie niezb\u0119dne wymagania, aby do\u0142\u0105czy\u0107 do linii lotniczych jako pierwszy …\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"FN Aviation EU Flight Academy\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2020-09-15T11:49:35+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2020-10-06T10:17:35+00:00\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"\u05d6\u05de\u05df \u05e7\u05e8\u05d9\u05d0\u05d4 \u05de\u05d5\u05e2\u05e8\u05da\">\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"4 \u05d3\u05e7\u05d5\u05ea\">\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/#website\",\"url\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/\",\"name\":\"fnaviation EU\",\"description\":\"Flight Academy\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/?s={search_term_string}\",\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"he-IL\"},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/#webpage\",\"url\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/\",\"name\":\"0-ATPL - FN Aviation EU Flight Academy\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/#website\"},\"datePublished\":\"2020-09-15T11:49:35+00:00\",\"dateModified\":\"2020-10-06T10:17:35+00:00\",\"author\":{\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/#\/schema\/person\/0a72c22217641c9a2dfe1ac43714adbd\"},\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"he-IL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"item\":{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/\",\"url\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/\",\"name\":\"\\u05d3\\u05e3 \\u05d4\\u05d1\\u05d9\\u05ea\"}},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"item\":{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/\",\"url\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/pl\/0-atpl\/\",\"name\":\"0-ATPL\"}}]},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/#\/schema\/person\/0a72c22217641c9a2dfe1ac43714adbd\",\"name\":\"kasia\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"@id\":\"https:\/\/fnaviation.pl\/#personlogo\",\"inLanguage\":\"he-IL\",\"url\":\"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/da9b1ee0bc20bf10c8251e62edbfc888?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"kasia\"}}]}<\/script>\n","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3954"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/9"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3954"}],"version-history":[{"count":10,"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3954\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":4070,"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3954\/revisions\/4070"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3954"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3954"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fnaviation.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3954"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}